FANDOM

Łupieżca
Łupieżca gotowy do skoku
Rasa: Chimera
Ciało humanoid
Znaczenie różne (zwykły, Patriarcha, Nadzorca)
Broń Brute Minigun, Atomizer, działo plazmowe z przenośną tarczą
Specjalność Szturmowiec
Klasa Dowódca polowy
Gry Resistance 2
Resistance 3

Łupieżca (Ravager) - silniejszy szczep Chimery.

OpisEdytuj

Łupieżca jest większym i bardziej muskularnym szczepem Chimery, wyższe od Hybryd o kilka stóp. Są wyposażeni w opartą na plazmie broń oraz przenośne tarcze energetyczne. W związku z ich wyposażeniem, Łupieżcy są doskonałymi wojownikami w walce wręcz oraz często szarżują na wroga z tarczą. Prawie zawsze są spotykani w towarzystwie Hybryd lub innych Łupieżców. Są uważani za najsilniejsze regularne szczepy Chimery walczące na froncie, silniejsze nawet od stalogłowych.

Resistance 2Edytuj

Łupieżcy po raz pierwszy pojawiają się w San Francisco. Noszą ciężkie, bardzo mocne pancerze, zapewniające im dodatkową obronę. Jednakże, podczas szarży potrzebują trochę czasu na zatrzymanie się, przez co gracz może bezpiecznie strzelać w Łupieżcę.

Łupieżcy zazwyczaj występują pojedynczo lub w małych oddziałach. Największy oddział wynosi pięciu Łupieżców, z czego jeden z nich, prowadzący grupę, jest zazwyczaj większy od pozostałych (który jest prawdopodobnie Patriarchą lub Nadzorcą)

StrategiaEdytuj

  • Łupieżcy posiadają bardzo dużo zdrowia, są w stanie wytrzymać więcej niż 70 strzałów z M5A2 lub 6 strzałów z Rossmore. Dlatego też najlepszą taktyką będzie oddanie paru strzałów w głowę.
  • ukrycie się za przeszkodą i strzelanie z Augera w Łupieżcę jest dobrą taktyką.
  • najlepiej jest jak najszybciej zabić Łupieżcę strzałami w głowę z L23 Fareye, Marksmana lub rzucić kilka granatów.
  • tarcza energetyczna Łupieżcy ma limit energii, więc najlepiej poczekać z atakiem na wyczerpanie się energii tarczy.
  • alternatywny strzał L23 Fareye.

Resistance 3Edytuj

Łupieżcy otrzymali nowy, bardziej groźny wygląd, oraz nową broń, Atomizer. Po raz pierwszy pojawiają się w "Przyjaciele na dole", dokonując ataków na załogę Ocalałych zestrzelonej jednostki VTOL, wspieranych przez Josepha Capelli. Łupieżca został także wyposażony w urządzenie generujące tarczę energetyczną, podobną jak te z Augera. Łupieżcy są silniejsi i niebezpieczniejsi niż ich wersje z Resistance 2, mogą zadać więcej obrażeń.

StrategiaEdytuj

  • gdy użyje tarczy, użycie granatu EMP pozwoli dezaktywować osłonę.
  • najskuteczniejszą bronią przeciwko Łupieżcy jest Wildfire. Może ich zabić jednym strzałem, nawet gdy będą mieli włączone pole siłowe.
  • rzucanie Jeży jest dobrą taktyką, około dwa-trzy powinny zabić Chimerę.
  • jeden strzał drugim trybem Deadeye'a w głowę Łupieżcy zabije go od razu.
  • dwa naładowane strzały pierwszego trybu Mutatora powinny szybko obezwładnić, a potem zabić Łupieżcę.
  • użycie Broni azotowej jest nieco czasochłonne, ale pozwala w pełni unieruchomić Łupieżcę i zabić go jednym wystrzałem drugiego trybu.
  • dobrą taktyką jest Auger. Nie dość, że przenika przez jego tarczę energetyczną, to rozstawienie własnej tarczy Augera pozwoli chronić się przed atakami z Atomizera, chyba że Łupieżca rozpocznie szarżę.
  • trzymaj bezpieczny dystans od Łupieżcy, by nie być w zasięgu Atomizera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki