FANDOM

Anioł
Angel fall of man
Rasa: Chimera
Ciało insektopodobne
Znaczenie Chimerański dowódca
Broń macki, toksyczny gaz
Specjalność Telepatyczna kontrola Chimer
Klasa Boss
Gry Resistance: Fall of Man
Resistance: Retribution

Anioł (Angel) - najwyższy rangą szczep Chimery. Przejmuje on role dowodzenia nad innymi szczepami, dający mu ogromny wpływ wśród gatunku. Zakres tego związku nie jest w pełni jasny.

OpisEdytuj

Szczep Anioła został odkryty dość późno, w wyniku obserwacji prowadzonych przez brytyjska armię, od razu zyskując miano jednego z najbardziej zaawansowanych szczepów Chimery. Anioły są często spotykane w pobliżu chimerańskich twierdz (takich jak chociażby Chimerańskie Wieże). Jako dowódcy, anioły nie uczestniczą bezpośrednio w walce. Po zniszczeniu wieży w Londynie okryto, że Anioły utrzymują telepatycznie kontrolę Umysłu zbiorowego nad szczepami Chimery. Bez Aniołów i ich połączeń telepatycznych, szczepy Chimery nie są w stanie przeżyć. anioły otrzymały swoją nazwę od zdolności latania, która jest najprawdopodobniej efektem spalin wydobywających się z umocowanych do pleców Aniołów aparatur chłodzących.

Resistance: Fall of ManEdytuj

Anioł, w nieznany sposób, zostaje przechwycony przez brytyjską armię i oddany do wymiany na amerykańską pomoc wojskową podczas operacji Deliverance, w nadziei, że można go użyć przeciwko Chimerze. Jednak po dokonaniu wymiany siły Chimery zorganizowały zasadzkę, unicestwiając siły amerykańskie w Yorku. Transport zawierający Anioła odzyskano dopiero w Manchesterze i dostarczono do brytyjskiej bazy wojskowej w Cheshire. Anioł telepatycznie wezwał Chimerę na ratunek. Nathan Hale walczył ze stworem w bazie, który starał się przejąć kontrolę nad umysłem Hale'a. Na szczęście, Hale oparł się kontroli i ostatecznie zabił Anioła.

Zniszczenie Chimerańskich wież oraz eksterminacja wszystkich Aniołów na terenie Wielkiej Brytanii spowodowała śmierć wszystkich szczepów Chimery, pozbawionych telepatycznego łącza z Aniołami. Odkrycie znaczenia Aniołów i ich słabości dało ludzkości istotny punkt zwrotny w walce z Chimerą.

Anioły po raz pierwszy pojawiają się w wieży. Anioły strzelają trującymi kolcami, które wydzielają dużo toksycznego gazu (podobnie jak granat paliwa lotniczego)

StrategiaEdytuj

  • Anioł jest dużym celem. Posiada zdolność lotu, co sprawia, że ciężej jest go trafić. Najlepszym rozwiązaniem jest użycie LAARK lub drugiego trybu ognia Bullseye'a.
  • można też użyć strzelby Rossmore. Pokonanie Anioła tylko z użyciem tej broni da graczowi Punkt doświadczenia.
  • najlepszą taktyką jest użycie wyrzutni Splitter.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki