FANDOM

Bullseye jest jedną z najbardziej wszechstronnych i przydatnych broni w serii Resistance (poza Retribution, gdzie nie występuje). Jest to główna broń Hybryd, co sprawia, że jest najczęściej występującą bronią w całej serii Resistance. Pierwszym trybem ognia Bullseye'a jest strzelanie małymi, świecącymi na czerwono pociskami, natomiast alternatywnym jest Znacznik - nietypowy pocisk, który przyczepia się do ciała wroga i tworzy między nim a karabinem linię energetyczną, po której kolejne pociski będą szły w stronę wroga.

Resistance: Fall of ManEdytuj

Bullseye
Producent: Chimera
Typ Karabin szturmowy
Pojemność magazynka 70 pocisków, 6 znaczników
nieograniczona ilość znaczników w trybie multi
Maksymalna amunicja 280 pocisków; 4 magazynki
Podstawowy strzał Energetyczny pocisk
Alternatywny strzał Znaczniki
Szybkostrzelność wysoka
Celność niska
Zasięg średni
Odpowiedniki M5A2, Bullseye Mark II

Bullseye pierwszy raz można znaleźć w Yorku. Wysoka szybkostrzelność oraz dość duża siła pocisków czyni Bullseye'a dobrą bronią do walki w zamkniętych obszarach. Używając alternatywnego strzału, wrogowie mogą zostać trafieni nadajnikiem, który sprawi, że każdy z pocisków będzie trafiał w oznaczonego wroga. Bullseye zostaje później zastąpiony przez Bullseye Mark II.

Resistance 2Edytuj

Bullseye
Producent: Chimera, SRPA
Typ Karabin szturmowy
Pojemność magazynka (kampania) 35 pocisków, 6 znaczników
(co-op) 60 pocisków, 3 znaczniki
Maksymalna amunicja (kampania) 210 pocisków; 5 magazynków
(co-op) 300 pocisków; 5 magazynków
Podstawowy strzał Energetyczny pocisk
Alternatywny strzał Znaczniki
Szybkostrzelność wysoka
Celność niska-średnia
Zasięg średni
Odpowiedniki M5A2, Bullseye Mark II

Bullseye w Resistance 2 został przeprojektowany względem wersji z Fall of Man, tracąc mniej "prostokątny" wygląd. Ma także wolniejsze tempo ognia, i jest dobrą bronią przydatną niemal w każdej sytuacji, mimo że odrzut jest silniejszy niż w przypadku normalnego, ludzkiego karabinu. Trzy "włosy" na karabinku pełnią rolę celownika, pozwalającego oddać dokładniejszy strzał. Dodatkową opcją jest udoskonalenie Znacznika, dzięki czemu zaznaczonych Znacznikiem wrogów widać przez ściany, podobnie jak po użyciu Augera. Ponadto, prędkość przeładowywania broni próbuje zrównoważyć z prędkością przeładowywania M5A2; w Fall of Man Bullseye'a przeładowywało się szybciej niż w sekundę.

W przeciwieństwie do Fall of Man, Bullseye oraz Bullseye Mark II korzystają z tej samej amunicji.

Resistance 3Edytuj

Bullseye
Producent: Chimera, ludzcy powstańcy
Typ Pistolet maszynowy
Maksymalna amunicja 250 pocisków; 5 magazynków
Podstawowy strzał Energetyczny pocisk
Alternatywny strzał Laserowe znaczniki
Szybkostrzelność wysoka
Celność średnia
Zasięg niewielki-średni
Odpowiedniki M5A2

Bullseye jest pierwszą bronią, jaką otrzymujemy w Resistance 3. Otrzymujemy go na strzelnicy od Dale'a, w poziomie "Dom". Bullseye w tej grze posiada inny wygląd, a zwykły celownik został zastąpiony celownikiem holograficznym, pokazującym dodatkowo w postaci kresek ilość amunicji do obydwu trybów ognia. Bron jest bardzo skuteczna na krótki i średni zasięg, a jego wysoka szybkostrzelność i duża pojemność magazynku sprawiają, że broń idealne nadaje się do walki w zwarciu. Jednakże, traci moc i celność na większym zasięgu. Jeśli zostaniemy oznaczeni przez wroga drugim trybem ognia, ekran częściowo podświetli się na czerwono (jak wtedy, gdy celuje w nas przeciwnik z Deadeye'a), a wszystkie pociski z broni będą sunęły po linie energetycznej w naszą stronę, póki nie zabijemy wroga lub nie skończy się czas znacznika.

W Resistance 3, pociski Bullseye'a są równie szybkie, jak pociski z karabinu M5A2.

UlepszeniaEdytuj

  • Eksplodujące Strzały - pociski Bullseye'a są grubsze, zadając więcej obrażeń.
  • Potrójny Znacznik - znacznik po wystrzeleniu i trafieniu we wroga wyrzuca także znaczniki na około, pozwalające oznaczyć jeszcze dwóch dodatkowych wrogów.

Resistance: Burning SkiesEdytuj

Bullseye
Producent: Chimera, Minutemen
Typ Pistolet maszynowy
Podstawowy strzał Energetyczny pocisk
Alternatywny strzał Znaczniki
Szybkostrzelność wysoka
Celność średnia
Zasięg średni

Bullseye jest pierwszą zdobytą bronią w Resistance: Burning Skies. Tom Riley zdobywa ją od zabitego Długonoga na Staten Island. Tutaj Bullseye jest skrzyżowaniem wersji z Fall of Man oraz części 3, przy czym z Resistance 3 posiada holograficzny celownik.

Znaczniki Bullseye'a są teraz używane za pomocą ekranu dotykowego. Zakreślamy palcem wroga, którego chcemy trafić znacznikiem. Tutaj znaczniki zawsze zostaną umieszczane w tcyh samych miejscach, np.: zawsze na głowach Stalogłowych.

UlepszeniaEdytuj

  • Extended Clip - zwiększona pojemność magazynku.
  • Range - zwiększony zasięg.
  • Tag Capacity - dodatkowa pojemność znaczników.
  • Tag Turbo - zwiększona szybkostrzelność drugiego trybu ognia.
  • Explosive Tag - gdy skończy się czas znacznika, znacznik eksploduje.
  • Stabilizer - redukcja odrzutu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki