FANDOM

"Czysta Chimera (Pure Chimera)" - jest to oryginalny gatunek Chimery, żyjący na Ziemi 60 milionów lat przed ludźmi.

HistoriaEdytuj

Przypuszcza się, że gatunek ten pochodzi z innego świata, i skolonizował Ziemie 60 milionów lat przed pojawieniem się rasy ludzkiej. W pewnym momencie weszli w konflikt z nieznaną obcą rasą, która nieuchronnie wymusiła na nich opuszczenie Ziemi.

Uważa się, że przed opuszczeniem Ziemi Czysta Chimera zbudowała sieć wież, uprzednio ukrywając je pod ziemią. Miliony lat później, w XX wieku, gatunek planował odzyskanie Ziemi. Najwyraźniej Chimera była mocno osłabiona lub na skraju wymarcia przez swoich wrogów, a wysłanie wirusa Chimery na Ziemię mogło być desperacką próbą odbicia planety.

Nie wiadomo, w jaki sposób, ale podczas inwazji Chimery w rosji po 1908 roku, dr. Fyodor Malikov był w stanie zdobyć próbki DNA Czystej Chimery, które mógł wykorzystać do stworzenia Cloven oraz zainfekować nim Nathan'a Hale'a i Jordana Shepherd'a, który potem stał się Daedalusem i objął dowodzenie nad Chimerą.

W czasach dominacji Chimery na Ziemi, w 1957 roku, Chimera rozpoczęła proces terraformowania Ziemi, by uczynić klimat na planecie odpowiedni dla Czystej Chimery, która miała zamiar powrócić na planetę.

WyglądEdytuj

Czysta Chimera pierwszy raz pojawia się w Bryce Canyon w Resistance 2. Skamieliny obcych są skulone i zamknięte w Wieży w Bryce Canyon, w przezroczystych pojemnikach podobnych do jaj. Stworzenia wydają się mierzyć od 12 do 13 stóp (3,6-3,9 metrów). Przypominają długie, segmentowane opancerzone robaki, o twarzach typowych dla Chimery.

Skostniałe szkielety Czystej Chimery można także znaleźć w kopalni w Mount Pleasant w Resistance 3, oraz w Nowym Jorku, w jednym z chimerańskich budynków. W przeciwieństwie do Resistance 2, tutaj Czyste Chimery są znacznie mniejsze od ludzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki