Długonogi
Długonoggi na bialym tle.JPG
Długonogi
Rasa: Chimera (Chimera Militarna)
Znaczenie: przeciwnik
Środki do walki/obrony: Bullseye
Zagrożenie: niewielkie
   Długonogi (Longlegs) - hybryda ze skocznymi implantami nóg.

Resistance 3Edytuj

Debiutuje podczas drugiej walki w Haven ,przed Rozrywaczem. Od tego momentu pojawia się w każdej lokacji w pewnych momentach (prócz Pensylwanii). W Nowym Jorku dochodzi Długonogi-snajper.

Wygląda podobnie jak hybryda, tylko że ma dłuższą szyje zrośniętą z czaszką, mechaniczne implanty nóg a Aparatura chłodzącya przekształcona w krótkie skrzydła. Chodzi w pozycji przygarbionej.

MożliwościEdytuj

Jest to jedna z pierwszych poważniejszych Chimer. Posiadają specjalnie przekształconą aparaturę chłodzącą, zwiększającą jej mobilność. Ponadto broń tej Chimery jest dość groźna, a na dodatek czasem mogą lecieć w grupach. Należy je zabijać w pierwszej kolejności, trzeba jednak celnej broni i działać szybko, by nie zginąć od ich uzbrojenia. Później, kiedy łatwo można zdobyć silniejsze karabiny Długonogie nie stanowią takiego zagrożenia.

TaktykaEdytuj

- gdy wyląduje, atakuj (ulepszony Rossmore, drugi tryb Bullseye, Marksman).

Więcej z Fandomu