FANDOM

Hybryda
Hybryda super fotka.JPG
Rasa: Chimera
Ciało humanoid
Znaczenie różne (zwykły, Patriarcha, Nadzorca)
Broń Bullseye, Bullseye Mark II, Jeż
Specjalność brak
Klasa Piechota
Gry Resistance: Fall of Man
Resistance 2
Resistance: Retribution
Resistance: The Gathering Storm
Resistance: A Hole in the Sky
Resistance 3
Resistance: Burning Skies

Hybryda (Hybrid) - jest to podstawowa jednostka chimerańskiej armii, a zarazem najczęściej występujący przeciwnik w serii Resistance.

OpisEdytuj

Hybrydy są mieszaniną ludzkiego DNA z chimerańskim. Są parę centymetrów wyższe od przeciętnego człowieka, bardzo zwinna i posiadają niezwykłą siłę. Ogólnie rzecz biorąc, ich zachowanie czasem jest zbliżone do dzikiego wroga (np.: ryki i wycia), ale nie są one bezmózgimi potworami. Od początku inwazji przejęły doświadczenie z zakresu taktyki wojennej podczas starć z ludzkimi armiami. Poza ich adaptacyjną naturą, najbardziej istotnym atrybutem Hybryd jest oczywiście ich liczebność. Podczas każdej z bitew Hybrydy przytłaczały ludzkie armie swoją liczebnością.

Resistance: Fall of ManEdytuj

Hybrydy stanowią większość wojska chimerańskiego. Wszystkie uzbrojone są w karabin Bullseye oraz granaty Jeż. Czasem oddział Hybryd jest prowadzony przez stalogłowego. Jak na standardowego przeciwnika mają dość dużo punktów zdrowia. Na ogół starają się otoczyć gracza, wykorzystując ku temu swoją zwiększoną wytrzymałość, a podczas szarży strzelają z biodra. W Fall of Man Hybrydy są trudniejsze do pokonania niż w innych grach.

StrategiaEdytuj

  • w starciu z Hybrydami używaj broni o jak najpojemniejszym magazynku, jak Bullseye bądź M5A2.
  • na normalnym poziomie trudności Hybrydę zabije około 12 kul z M5A2 oraz 10 z Bullseye'a. Strzały w głowę przyśpieszą uśmiercenie przeciwnika.
  • jeden strzał w głowę z karabinu snajperskiego L23 Fareye zabije Hybrydę.

Resistance 2Edytuj

W tej części Hybrydy są mniej masywne i mniej wytrzymałe względem wersji z Fall of Man, przez co łatwiej je zabić. Jednakże, jest to zrekompensowane nowym, ulepszonym AI, oraz większą skłonnością do rzucania Jeży, co czyni je wciąż niebezpiecznymi.

StrategiaEdytuj

  • w porównaniu z poprzednia odsłoną, łatwiej jest je zabić z dowolnej broni (starczy 8 kul z M5A2). Jeden headshot z M5A2 zabija je natychmiast.
  • większość Hybryd walczy normalnie, zachowując się inteligentnie i kryjąc za osłonami, jednak niektóre mogą czasem wejść w "tryb banzai", dokonując szybkiej szarży połączonej z ostrzałem, co może być dość niebezpieczne.

Resistance 3Edytuj

Wygląd Hybryd ponownie nie jest aż tak masywny jak w Fall of Man, jednak są nieco wytrzymalsze od swoich odmian z "dwójki". Mają także ulepszone AI, stosując bardziej rozbudowaną taktykę niż Hybrydy w poprzednich grach. Mogą prowadzić ostrzał z odległości, dokonywać szarży połączonej z ostrzałem, kryć się za osłonami, a nawet zakradać się w stronę gracza, atakując z flanki. Dodatkową możliwością jest zdolność do walki wręcz.

StrategiaEdytuj

  • strzelaj w głowę, żeby szybciej je zabić.
  • strzel w Aparaturę chłodzącą, żeby doprowadzić do eksplozji, która zabije Hybrydę oraz może zranić też Hybrydy będące w pobliżu.
  • używaj granatów i HE. 44 Magnum, by szybko eliminować grupy Hybryd.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki