FANDOM

Kraken
Kraken concept art
Rasa: Chimera
Ciało rybo-podobne, z mackami przypominającymi wiertła
Znaczenie brak
Broń wiertła, ryk
Specjalność Wodne zasadzki
Klasa Boss
Gry Resistance 2

Kraken - duży, morski szczep Chimery o czterech mackach wyposażonych w mechaniczne wiertła, z czego każde może rozdzielić się na pazury.

OpisEdytuj

Kraken jest morską bestią, podobną z wyglądu do kałamarnicy. Często ryczy, otwierając swoje "poczwórne usta" i próbując zjeść ofiarę. Także rozciąga swoje macki z brzytwo-podobnymi pazurami, używanych do przebicia ofiary.

Resistance 2Edytuj

Kraken pojawia się w San Francisco, gdzie atakuje bazę SRPA III. Personel donosi reszcie informację o ataku stwora. Kraken niszczył podstawy bazy, próbując ja zatopić. Nathan Hale prowadził z nim walkę na platformie VTOL. Podczas walki Kraken staranował platformę, próbując połknąć Hale'a. Nathan jednak uciekł pod wodę, gdzie z pomocą Działka pulsacyjnego zabił Krakena.

MożliwościEdytuj

Kraken może bez problemu atakować przeciwników przy pomocy macek zakończonych czymś na podobieństwo wiertła. Ciężko go zabić, a on sam będzie próbować połknąć bohatera. Strzał z jakiejś ciężkiej broni w takim momencie pozwala się uwolnić.

StrategiaEdytuj

Unikaj ataków potwora, ale bądź ostrożny, bo walczysz na małej platformie. Do zabicia bestii musisz wykorzystać Pulse Cannon, ale lepiej uważaj, bo potwór może cię połknąć, jeśli nie będziesz ostrożny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki