FANDOM

Model strzelby pojawiający się w każdej grze z serii Resistance.

Rossmore 236 (Resistance: Fall of Man)Edytuj

Rossmore 236
Producent: Brytyjskie Siły Zbrojne
Typ strzelba
Pojemność magazynka 8 naboi
Maksymalna amunicja 16 naboi
Podstawowy strzał Strzał ze strzelby
Alternatywny strzał Podwójny strzał
Szybkostrzelność średnia
Celność niska
Zasięg niski
Odpowiedniki brak

Rossmore 236 - strzelba bojowa używana przez brytyjską armię do obrony baz oraz prowadzenia walk na terenach miejskich. Jest znana z wysokiej siły ognia, idealna do walki w zwarciu.

Rossmore zdobywamy w Grismby "Los gorszy od śmierci", pod schodami w Centrum Konwersji Chimery, po zniszczeniu czterech chimerańskich laserowych min. Rossmore wystrzeliwuje jeden okrągły strzał, a w drugim trybie ognia pozwala wystrzelić podwójny strzał w krótkim czasie; jednak strzał jest słabszy i mniej efektywny niż pierwszy tryb ognia. Zaletą drugiego trybu ognia jest możliwość trafienia przeciwnika z większej odległości.

CiekawostkiEdytuj

  • Rossmore 236 wykazuje wiele podobieństwa do amerykańskiej strzelby powtarzalnej Winchester Model 1912.

Rossmore 238 (Resistance 2)Edytuj

Rossmore 238
Producent: Siły Zbrojne Stanów Zjednoczonych
Typ strzelba
Pojemność magazynka (kampania) 8 naboi
(co-op) 6 naboi
Maksymalna amunicja (kampania) 16 naboi; dwa magazynki
(co-op) 30 naboi; 5 magazynków
Podstawowy strzał Strzał ze strzelby
Alternatywny strzał Podwójny strzał
Szybkostrzelność średnia
Celność niska
Zasięg krótki
Odpowiedniki brak

Rossmore 238 - strzelba bojowa zastępująca w Resistance 2 model 236. W tym modelu odrzut jest znaczenie mniejszy niż w wersji z Fall of Man.

Główna zmianą jest drugi tryb ognia. uprzednio, w modelu 236 broń wystrzeliwała dwa pociski naraz. Natomiast w modelu 238 strzelba wystrzeliwuje pociski jeden po drugim. Zwiększa to szanse na trafienie przeciwnika, ponieważ gdy jeden strzał spudłuje, drugi może go trafić. Długa przerwa między kolejnymi strzałami jest wciąż obecna.

CiekawostkiEdytuj

  • Rossmore 238 wykazuje pewne podobieństwo do strzelby pump-action Ithaca 37.
  • Na niektórych poziomach (Twin Falls, Idaho) na ziemi można znaleźć strzelbę Rossmore 236. Jednak gdy ją podniesiesz, otrzymasz Rossmore 238.
  • Czasami, gdy gracz zabije Ponuraka wręcz, posiadając Rossmore, Ponurak rozbryzgnie krwią, jakby został zastrzelony z Rossmore z bliskiej odległości.
  • Gdy Aaron Hawthorne zostanie zabity przez Deadalusa, gracz nie może podnieść należącej do Aaron'a strzelby.

Rossmore 239 (Resistance 3)Edytuj

Rossmore 239
Producent: Ludzcy powstańcy, Siły Zbrojne Stanów Zjednoczonych
Typ strzelba
Pojemność magazynka 8 naboi
Maksymalna amunicja 24 naboje, 3 granaty
Podstawowy strzał Strzał ze strzelby
Alternatywny strzał Granatnik
Szybkostrzelność pump-action
Celność niska
Zasięg krótki-średni
Odpowiedniki brak

Rossmore 239 - strzelba bojowa. Otrzymujemy ją od dr. Malikova, w rozdziale "Wrightsburg", gdzie Joseph i Malikov przeprawiają się przez rzekę Missisipi. Widząc Skoczki obgryzające zwłoki Krakena, Malikov wręcza nam broń. Rossmore jest solidną, skuteczną strzelbą. Potężny rozbryzg śrutu czyni go idealną bronią do walki w zamkniętych pomieszczeniach z wieloma wrogami. Może pomieścić 8 naboi w magazynku pierwszego trybu i 3 granaty ogłuszające. Rossmore nie jest skuteczne na dłuższe dystanse, z wyjątkiem drugiego trybu ognia, który Malikov dodał by strzelba pozwalała "kąsać na trochę większy dystans".

UlepszeniaEdytuj

  • Ogniste Pociski - pierwszy strzał wystrzeliwuje ogniste pociski, podpalające trafionych wrogów.
  • Granat Zapalający - zamiast granatu wstrząsowego wystrzeliwuje granat zapalający, zdolny po trafieniu podpalić kilku wrogów.

CiekawostkiEdytuj

  • Rossmore 239 tak samo jak model 236, jest wzorowana na strzelbie Winchester Model 1912.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki