FANDOM

Stalogłowy
Stalogłowy
Rasa: Chimera
Ciało humanoid
Znaczenie różne (podstawowy dowódca polowy, Patriarcha, Nadzorca)
Broń Auger, Auger Mark II, Jeż
Specjalność Dowódca polowy
Klasa nieznana
Gry Resistance: Fall of Man
Resistance 2
Resistance: Retribution
Resistance: The Gathering Storm
Resistance: A Hole in the Sky
Resistance 3
Resistance: Burning Skies

Stalogłowy (Steelhead) - silniejszy szczepy Chimery, uchodzące za ulepszony wariant Hybrydy.

OpisEdytuj

Stalogłowe są łatwe do rozróżnienia poprzez charakterystyczne, metalowe nakrycia głowy, od których pochodzi ich nazwa. Posiadają cięższy pancerz, co pozwala im podczas bitw wyjść na czele i prowadzić oddziały słabszych szczepów Chimery. Prowadzone przez Stalogłowych Hybrydy zdają się być bardziej agresywne. Stalogłowi są wyżsi i bardziej wytrzymali od standardowych Hybryd, mogąc przetrwać bezpośrednie trafienie granatem M40.

Resistance: Fall of ManEdytuj

Stalogłowi pierwszy raz pojawiają się w Manchesterze, w Katedrze - zaraz po tym jak Nathan Hale zabił rój Skoczków, pojawił się Stalogłowy i zabił kilku brytyjskich żołnierzy. W walce Stalogłowi używają karabinów Auger, strzelających pociskami przenikającymi przez ściany. Sprawia to, że atak Stalogłowego jest nie do zatrzymania, nawet gdy ukryjesz się za osłoną. Pojawiają się często podczas gry, prowadząc grupę Hybryd. Są jednymi z najniebezpieczniejszych rodzajów piechoty.

StrategiaEdytuj

  • często pojawiają się wraz z oddziałem Hybryd, więc bezpieczniej jest najpierw wyeliminować Stalogłowego. Wbrew dużym rozmiarom, poruszają się równie szybko jak Hybrydy.
  • używane przez nich Augery stanowią duże zagrożenie, jednak gracz może zobaczyć przebijające się pociski, dzięki czemu łatwiej będzie mu ich uniknąć.
  • należy być w ciągłym ruchu, połączonym z ostrzeliwanie Stalogłowego z M5A2 lub Bullseye'a.
  • headshot z L23 Fareye powinien pozwolić na szybkie zabicie Stalogłowego.
  • użycie granatów Blackflash.

Resistance 2Edytuj

Stalogłowi są mniej masywni i mają inny rodzaj nakrycia głowy, jednak są niebezpieczniejszymi przeciwnikami niż odmiany z Fall of Man. W zamkniętych terenach mogą walczyć wręcz, zamiast koncentrować się tylko na strzelaniu z Augerów. Dalej prowadzą oni oddziały Hybryd, przy czym czasem prowadzą także Tytany. Często widać ich walczących u boku Łupieżców.

StrategiaEdytuj

  • najszybszym sposobem na uśmiercenie jest headshot z L23 Fareye.
  • dobrą taktyką jest użycie w walce Augera przeciwko nim.
  • biorąc pod uwagę rozmiary Stalogłowych, nie powinno być problemem trafienie ich granatami lub rakietami.

Resistance 3Edytuj

Stalogłowy pojawia się po raz pierwszy w Haven, gdy Joseph Capelli i Tommy Dean wracali do bazy. W tej grze Stalogłowe mają inne nakrycie głowy, a po odstrzeleniu hełmu można zobaczyć, że ich głowa, w przeciwieństwie do Stalogłowych z poprzednich osłon, wygląda identycznie jak głowa Hybrydy. Tutaj do ich wyposażenia dochodzi także Jeż.

StrategiaEdytuj

  • gdy użyje tarczy, flankuj Stalogłowego.
  • dobrą taktyką jest użycie przeciwko niemu Augera.
  • użyj granatów EMP, by wyłączać tarcze i przeprowadzać atak.
  • rzucenie Jeża w stronę Stalogłowego powinno go od razu zabić.
  • dwa Szrapnele zabiją Stalogłowego, nawet na poziomie Nadczłowiek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki