FANDOM

Terraformer - broń orbitalna Chimery, zdolna do kreowania pogody na wzór huraganów oraz zmiany klimatu na Ziemi w celu uczynienia go odpowiednim dla Chimery. Terraformery znajdują się zazwyczaj na wysokości co najmniej 10 kilometrów.

Terraformery są używane do czyszczenia wielkich obszarów, zabijając wszystkich obecnych na nim obojętnie, czy są kilka mil pod ziemią, czy też nie. Zdają się służyć do pacyfikacji ludzkich ruchów oporu, jeden Terraformer zmiótł Haven w Oklahomie z powierzchni ziemi. Terraformery są częścią planu Chimery polegającego na schłodzeniu Ziemi, by była lepiej przystosowana dla Czystej Chimery.

Ironią jest to, że mające dostosować klimat na planecie dla Chimery Terraformery przyczyniły się do jej upadku, gdy w Nowym Jorku były Strażnik Joseph Capelli doprowadził do zderzenia Terraformera z Wieżą w Nowym Jorku, zamykając Tunel czasoprzestrzenny. Nie wiadomo, co stało się z resztą Terraformerów po klęsce Chimery, jednak prawdopodobnie zostały zniszczone przez ludzki ruch oporu, albo zostały przechowane w ramach badań.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki